Internal branding, czyli Brand From the Inside Out
Temat jest ważny z punktu widzenia każdej organizacji i dużej, i małej, ponieważ często przesądza o sukcesie marki, do tej pory pozostaje przez wiele organizacji niezauważany. Tworzenie i budowanie marek nie jest w skali trudności nauką porównywalną z budowaniem...
Czytaj więcejMarketing 65+
Marketerzy w coraz większym stopniu zwracają uwagę na seniorów jako atrakcyjną grupę konsumentów. Firmy prześcigają się w pomysłach na biznes, oferując produkty i usługi nowego typu lub też nadając tym starym nowy wymiar. Jednak seniorzy, jako specyficzna grupa odbiorców,...
Czytaj więcejWizerunek a branża MLM.Kulminacja i podsumowanie. Niech się stanie wizerunek.
Cykl artykułów: Wizerunek a branża MLM Część trzecia Tytuł: Kulminacja i podsumowanie. Niech się stanie wizerunek. Instrumentarium Potrzeba czy wręcz konieczność wykreowania wizerunku stała się faktem. Wiemy już, że bez tego nie powinniśmy ruszać w bój o klienta. W...
Czytaj więcejBiznes w sieci – to proste!
Każdy początkujący przedsiębiorca zadaje sobie szereg pytań dotyczących założenia biznesu. Zastanawia się, o czym należy pamiętać, aby osiągnąć zamierzone korzyści i jakich błędów nie popełnić. Najważniejsza rada: realizacja zaplanowanych działań krok po kroku i pamięć o wyznaczonym celu. Jak...
Czytaj więcejDrapacze chmur wróżą krach w Chinach
Gdy w jakimś kraju zaczyna powstawać najwyższy budynek, to niemal w ciemno można prognozować w nim załamanie gospodarcze. To zależność wysnuta na podstawie badań empirycznych i znana szerzej pod terminem Skyscraper Index, wdzięcznie spolszczona przez niektórych jako „wskaźnik erekcji”....
Czytaj więcej