Firma Mary Kay uzyskała ponad 130 patentów w 2015 roku, co oznacza, że osiągnęła kolejny kamień milowy – w portfolio firmy znajdziemy ponad 1 200 patentów na produkty, technologie i projekty opakowań.
Innowator w sprzedaży bezpośredniej
Od momentu założenia firmy w 1963 roku, Mary Kay stała się jednym z najbardziej czołowych przedstawicieli w branży sprzedaży bezpośredniej i kosmetycznej z wieloletnią historią wspierania kultury, kreatywności oraz innowacji. Firma inwestuje miliony dolarów w badania i ciągły rozwój oraz prowadzi ponad 500 000 testów rocznie.
Najnowsze patenty w dziedzinie pielęgnacji skóry od Mary Kay to:
- TimeWise Repair Volu-Firm Lifting Serum
- TimeWise Body Targeted-Action Toning Lotion
- TimeWise Repair Volu-Firm Eye Renewal Cream
Najnowsze patenty w dziedzinie projektów opakowań to:
- Cityscape Eau de Parfum
- Cityscape Cologne Spray bottles
- Lash Intensity Mascara
- TimeWise Repair Volu-Fill Deep Wrinkle Filler
Patenty Mary Kay odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu konkurencyjności naszych produktów, a także ochrony unikatowych składników, formuł, technologii i projektów. Globalny zespół naukowców wykorzystuje najbardziej zaawansowane składniki do pielęgnacji skóry, a także tworzy unikalne technologie, które zapewniają kobietom to, czego chcą – innowacyjne produkty kosmetyczne w przystępnych cenach.
Sheryl Adkins-Green, dyrektor marketingu Mary Kay Inc.
Mary Kay – ikona piękna
Firma podejmuje innowacyjne kroki, by zapewnić najbardziej efektywne i efektowne rozwiązania w swoich produktach. Poświadczyć może o tym 3,5 miliona Niezależnych Konsultantek, a także cała gama ich klientek, które pokochały firmę Mary Kay na całym świecie.
John Wiseman, Wiceprezes i główny radca prawny zajmujący się Własnością Intelektualną i Innowacjami Mary Kay dodaje:
Procesy patentowe pobudzają innowacje. Nie tylko chronimy nasze wynalazki, ale także mamy motywację do kontynuowania procesów twórczych i wymyślania kolejnych „wielkich rzeczy”.
Ciekawe i rzucające się w oczy produkty, wpływ na otoczenie, okazja do zarabiania – przez ponad 50 lat firma Mary Kay zaoferowała to i wiele więcej. Dziś generuje aż cztery miliardy zysku globalnej rocznej sprzedaży.
Źródła:
- http://www.prnewswire.com/news-releases/mary-kay-inc-surpasses-1200-patents-for-innovative-products-technologies-and-packaging-designs-300197456.html
- http://www.gcimagazine.com/business/rd/technology/Mary-Kay-1200-Patents-and-Counting-364175491.html